22 Aralık 2010 Çarşamba

Götümün Stumble'ı


Bilgisayar başında yapacak bir şey bulamadığımdan ve de artık F5 tuşunun yazısı silindiğinden Stumble'a kaydolayım, ilgilerimi işaretleyeyim bana eğlenceli şeyler bulsun, deli gibi yazılar okuyayım, ilginç resimler bulayım, süper komik testler yapayım dedim. Bir heves kaydoldum siteye ve Stumble! yapmaya başladım. Yapmaz olaydım amına koyim. Aramada "All topics" yaptığımda karşıma çıkan doğa-hayvan resmini like yaptım diye nerede hayvanlı doğalı dağlı nehirli resim varsa onları önüme koymaya başladı. Stumble yapıyorum değişsin diye, yok karlı havada aslanlar, Çin'in sikindirik bir yerindeki tarlalar, gözümün içine içene bakan korkunç maymunlar çıkarıyor inadına. Ulen dedim ağzına sıçayım, en iyisi yukarıdan belli bir topic seçeyim de onunla ilgili şeyler getirsin bu mal önüme. Seçtim bir iki tane, seviniyorum da bir yandan rockla falan ilgili ilginç yazılar gelecek diye, gele gele dünyanın en saçma rock yazıları -hatta yazı bile değil paragrafımsı 1-2 cümle- çıktı karşıma. Değiştir dedikçe birbirinden saçma rock videoları geldi. Onları okuyup izleyeceğime güzin abla okuyup lerzan mutlu programı izlerim, o derece. Hemen bok atmayayım diye sabırla başka şeyler işaretledim, birkaç kez Stumble yaptıktan sonra bu defa karşıma mini test çıktı. Eğlenceli bir şeydir belki diye birkaç tanesini işaretledim. Sorular da şöyle: "Duygusal biri misiniz? Kararlarınızı duygularınıza göre mi verirsiniz?" Testin sonucuna geliyorum: "Duygusal bir kişiliğe sahipsiniz!" Ulan salak zaten duygusal mısın diye sen sordun, bir de çok büyük bir iş çıkarmışsın gibi bulduğun sonucun sonuna ünlem koymuşsun. Gene heheylendim tabi. En sonunda komedi diye "Bir yengecin, evlenmekte olan çiftin evlenmesine karşı çıkması" adı altında salak bir karikatür göstermesiyle Stumble işine son vermeye karar verdim. Yahu ben F5'le daha mutluydum. Böyle hevesim götüme sokulmuyordu en azından.

2 yorum:

Taro dedi ki...

:D Gahahaha olum ben edebiyatı işaretledim diye karşıma çeşitli lokal yazarların siteleri çıkıp çıkıp duruyor ona ne diyeceksin?

Mathilde dedi ki...

Ahahhaha :D O zaman sen de Stumble'a şunu yollıcaksın:

http://www.google.com.tr/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_MInWWKv-acI/SwcZaJvqqJI/AAAAAAAABl4/0a-Bw5zq6io/s1600/FuckYouAsshole.jpg&imgrefurl=http://joevillanova.blogspot.com/2009_11_01_archive.html&usg=__eB8cvxy9HMA_CspK_ponTw71EgY=&h=540&w=711&sz=46&hl=tr&start=51&zoom=1&tbnid=U1SE_Xv1rDkBZM:&tbnh=132&tbnw=172&prev=/images%3Fq%3Dfuck%2Byou%26um%3D1%26hl%3Dtr%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:tr:official%26biw%3D1024%26bih%3D574%26tbs%3Disch:10%2C1144&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=321&ei=pending&oei=2DkSTdrqCs_tsgbf6-3iDA&esq=3&page=4&ndsp=17&ved=1t:429,r:3,s:51&tx=136&ty=40&biw=1024&bih=574