24 Nisan 2010 Cumartesi

Kitap fuarı rocks


15. İzmir Kitap Fuarı benim gibi bir kitap delisi için ne güzel bir etkinliktir öyle, nasıl müthiştir, nasıl muhteşemdir, nasıl güzeldir, nasıl tadından yenmez.. Dün ayaklarım kopuncaya kadar gezdim, karınca misali ağırlığımın bilmem kaç katı ağırlığındaki kitap torbalarını taşıdım, bütün paramı kitaplara yatırıp geldim. Yahu parasızlık arasında harcama yapmak bu kadar mı mutlu eder bir insanı. Mest oldum mest. O çocuk kitapları bile çok güzel görünüyor insanın gözüne. Arkadaşla kendimize alasımız geldi valla. Hatta ben aldım kendime olmasa da :) Öyle simli mimli, çiçekli böcekli şeylere dayanamıyorum.

Yalnız bir şey fark ettim, ne zamanki çok yürümen gerekiyor, hah işte o zaman en mükemmel ayakkabın, şimdiye kadar asla ayağını vurmamış ayakkabın deli gibi vurmaya başlıyor ayağını. Kitapların yanına bir de "ayakkabısı vuranlar için kullan-at ayakkabı" standı yapsalardı, eminim standın sahibi bugün bir villa yaptırıyor olurdu.

Neyse, yarın fuarın son günü. Gitmeyenler üşenmeyi bırakıp kıçlarını kaldırıp gitmeli kesinlikle.

Hiç yorum yok: