13 Nisan 2010 Salı

İngiliz aksanı sevgili

İngiliz aksanının mükemmelliğinin farkına vardığımdan beri İngiliz bir sevgilim olsun istiyorum. O müthiş aksanıyla konuşsun yeter bana. O tok yuvarlayan sesiyle "oolraydt my daalin, may sıvithaat, ay lov yu" desin dursun. Sırf bu aksan ve süper ses tonu yüzünden bir İngilize aşık olup evlenebilirim. Hatta aşık olmadan bile evlenebilirim. Sesini falan kaydederim böyle, bütün gün dinlerim o yokken. Telefon açarım zırt pırt. O heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatırken onu dinliyormuş gibi yapıp boş boş sesini, aksanını dinlerim. Hakkaten bir tane İngiliz sevgili istiyorum ben yahu. İngiltere'ye sırf bu yüzden bir kez daha mı gitsem ne yapsam? Tutsam birinin kolundan getirsem, Cüneyt Arkın misali zorla "konuş uleeyyn" desem? Off yaa ben İngiliz sevgili istiyorum. Hatta direk İngiliz aksanı sevgili istiyorum. Ö ö diye konuşup duralım, bana da öğretsin işin inceliklerini.

"Av go e nöğt". Aksan sevgili oh yeah (L)

Hiç yorum yok: