7 Kasım 2009 Cumartesi

Ütopya

Keşke sabahtan akşama kadar kitap okusak, battaniyenin altında lost izlesek, sıcak çikolata içsek, sevgilimizle sarılarak uyusak, alkol alsak, müzik dinlesek. Vallahi de billahi de başka bir şey istemem.

4 yorum:

Sweet Leaf dedi ki...

Tek kelimeyle: AYNEN!

The Fog dedi ki...

aslında bi de sevişsek yazcaktım da.. toplum galip çıktı sanırım.

cinnamoncherry dedi ki...

vize haftası bi geçsin sonra kendimi üç gün odaya kapayıp yapıcam bunu! tabii sevgili kısmını yok sayıyoruz elimizde kalmadı huehue.

Mathilde Tahon dedi ki...

ehehe olsun o da ütopya-1 işte :)