6 Kasım 2009 Cuma

Kitap Kitap Kitap


Derse geç kaldım sabah. Zaten sadece sabahtan dersim vardı. Yaklaşık 20 dakika geç kalınca girmedim, sağda solda dolandım. Yarım saatlik bekleyişin ardından ara oldu ve kartımı bastım. İçerisi oldukça kalabalık olduğundan hemen girmek istemedim. Aranın bitmesini beklemek üzere D blokta dolanırken kitap tezgahı gördüm. Hemen koştum yanına. %50 indirim lafını görünce ben kendimi kaybettim tabi çok param varmış gibi. Bir sürü kitabı tek tek inceledim, kitaplara teker teker dokundum. Bugs Bunny ya da Tom ve Jerry'deki koku ele dönüşüp ikisinden birini çağırıyor, sonra da uçurarak kendine çekiyor ya, heh işte aynen öyle çekildim ben de. Ne kadar tezgahın başında kaldım bilmiyorum. Dayanamadım, son paramla 3 kitap aldım. Jean Christophe Grangé hastası biri olarak son kitabını almayı çok istiyordum. Onu aldım. Kütüphanemde Zar Adamın Peşinde var ama ilk kitap olan Zar Adam olmadığından okuyamamıştım, onu aldım. Bir de klasiklerden Demiryolu Serserileri'ni aldım. Kocaman bir gülümsemeyle tezgahtan ayrıldığımda saate baktım, ara çoktan bitmiş, ders yarılanmıştı. Eh, ben de tıpış tıpış eve geri döndüm. Bugün okula kitap almak için gitmişim demek ki.

Hiç yorum yok: