17 Eylül 2010 Cuma

Stajım bitti

1 aydır süregelen stajım bu akşam itibariyle bitti. Her gün 6'da kalkıp 7 buçukta işte olup bütün gün çalışıp yorgun argın akşam 7 buçukta evde olmaya alışık olmayan biri olarak başta epeyce zorlandım. Ama sevdiğim şeylere çabuk bağlanma huyum vardır benim. İşi yorucu olsa da sevdim. Bana işi öğretenleri sevdim. Çok iyi davrandılar, çok yardımcı oldular sağolsunlar. Öyle böyle derken geçmiş bir ay. Hiç tatil yapmadım ben bu yaz bir de, son hafta "bitsin de azıcık dinleneyim" diyordum, lakin son gün içimi nasıl bir hüzün kapladı nasıl.. Dediğim gibi bir şeyi, bir yeri, bir insanı seversem, hemencecik bağlanırım. Birden alışkanlık haline gelir, parçam olur sanki. Bundan dolayı da bugün işte bayağı bayağı hüzünlendim. Hele veda edip öpüşürken gözlerim dolacaktı nerdeyse. Gören de sevgilimden ayrılıyorum sanır. Böyle garip bir insanoğluyum ben de napayım. Üzüldüm ama yine de beee :(

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

canım iki günlükte olsa tatiile git fiyatlar ucuzladı çok iyi gelir sana :*

ilnevyA dedi ki...

2 hafta sonra filan da ben bırakıcam işi. Hüzün olur mu olmaz mı bilemiyorum. Çok gıcık olduğum, hiç sevmediğim kişiler ve yanları da var işin, iyi olanlar da var. Ama yine de bir süre boyunca alışkanlık haline geldikten sonra bu işten-stajdan ayrılma olayı insanı bi boşluğa düşürüyor kesinlikle.

Mathilde dedi ki...

Evet ben de tatile gideyim diyorum, iyi oldu söylediğin :)

Kesinlikle hüzün olur. Benim de sevmediğim birkaç kişi vardı, en sevilmeyen işler bana kalıyordu haliyle, ama buna rağmen bitince kötü oldum resmen :) Sen de son gün üzülebilirsin gibime geliyor :)