10 Ocak 2010 Pazar

The Oatmeal

Şu sıralar theoatmeal'a sardım. Kendisi, süper komik karikatürlere, testlere ve yazılara yer veren bir internet sitesi. Tamamen absürdlükler üzerine kurulu bütün içeriği. Finaller zamanında bayağı iyi geldi. Adım adım verilmiş karikatürlerine özellikle bayıldım. 3 gündür "yunusların ağzına bi tane patlatmak için 5 iyi neden" karikatürüne gülüyorum. Harbiden gülüyorum ama. Kahkaha falan atıyorum. Sitedeki testleri yapıyorum devamlı. Test dediysem öyle salak "Okulunda popüler misin? Yoksa en yakın arkadaşın sana aşık mı?" testleri değil. Son derece özgün, yararlı ve kahkaha garantili "Bir velokraptorla ranzaya zincirlensen ne kadar süre hayatta kalabilirsin? Koca ayak seni s.kse ne kadar dayanabilirsin? Yoksa kedin seni öldürmeye mi çalışıyor?" testleri. Yazılar olsun, karikatürler olsun, testler olsun, hepsi çok özgün. "Domuzların bizden daha muhteşem olduklarını gösteren 5 neden"deki domuzun yüz ifadesindeki gibi oluyorum ben de okudukça. Yaratıcılarına maşallah diyorum buradan.

Maşallah canlarım.

Hiç yorum yok: