17 Ocak 2010 Pazar

Evdeki sidik vakası

Birkaç ay önce evimizde bir sidik vakası yaşandı ve hala çözüme ulaşamadı. Kimse nedir nasıldır bilmiyor, ama ortada değiştirilemez bir gerçek var: biri ya da bir şey dolabın içine işemiş..

Akşam annemin sesiyle yerimden zıpladım. Babama sesleniyordu. Babam odaya gitti ve içerden kesik kesik konuşmalarını duydum. "Aaa nasıl olmuş, e kim nası girecek ki buraya? Aybükeeeee gel bii!." Söylene söylene gittim annemlerin odasına. Annem emin olmak için bezi kokluyordu: ve evet.. O şey sidikti.

Dolabın içine baktım ve sanki bile bile kıyafetlerden uzak bir şekilde duran, yayılmış sidik tabakasını gördüm. Derinlemesine olarak dolabın 50 cm kadar içerisinden başlayıp dibine kadar devam ediyordu. İşin ilginci dolabın giriş kısmında en ufak bir iz, leke bile yoktu. Sanki birisi içeri uzanarak diplere doğru sidik dolu kabı boşaltmış ve olay yerinden uzaklaşmış. Nasıl olabileceğine dair teorilere başladık öncelikle. Dolabın kapakları tam açılmıyordu yataktan dolayı ve dolabın içine bile girmek bu kadar imkansızken, imkansızı başarıp üstüne bir de işemek olasılık dahilinde bile değildi. Bir erkek de yapmış olamazdı çünkü giriş kısmı gayet temizdi. Kedi köpek gibi bir hayvanın eve girmiş olma olasılığını düşündük ama bu da imkansızdı, çünkü 2 gündür evden dışarı adımımı atmamıştım vize çalışmalarından dolayı. Zaten köpeğin öyle bir performans gösterebilmesi için bir hafta boyunca devamlı su içip hiç işemememiş olması lazımdı.

Söylendi, konuşuldu ve paranormal olarak dolaba işendiği düşünülmeye başlandı. Ve evet sonuca vardık sonunda dile getirmesek de. Herkes bir anda bıraktı kafa yormayı, bu konudan konuşmayı.

Bizim dolaba evdeki cinler işedi.

6 yorum:

Sel dedi ki...

bana tam bi kedi işi gibi geldi. camdan falan girmiş olabilir. gerçi o zaman sidik dışında başka ibareler de olması gerekirdi. bilemedim.

Sweet Leaf dedi ki...

Olm, o kadar içki içiyorsunuz evde, seksli meksli şeyler izliyorsun sen, evde her türlü anti-imansal hareketler falan böyle, tabi işeyecek cin ahahahaha. :D

Kedidir kedi diyeceğim ama evet sen nasıl hiç görmezsin?

Bizim de şöyle bir şey yaşamışlığımız var bu arada, bir gün Midi mutfakta gezinirken ocağın altına girdi, betonu eşelemeye çalıştı, beceremedi, sıçmaya kalktı ve ben sıçacağını anlayınca neyse bari işini halletsin alır temizlerim engelleyemeyeceğim diye bıraktım kendi haline. O sırada bir de telefonda konuşuyordum ve buram buram kedi boku kokusunu da duydum bir beş dakika için. Ama eğilip bakmadım, Midi çıktı ocağın altından, içeri gitti, ben de peşinden yeri temizlemek için mutfaktan çıktım. Elimde gazete kağıtları, vileda, çamaşır suyuyla geri dönüp baktığımda ne kedi boku kokuyordu mutfak ne de orda bir bok vardı. Kedinin boku beş dakika gibi bir sürede yok oldu yani.

O cinler bizi de çok seviyorlar gördüğün üzere, bokları bile temizliyorlar hahaaayt çatla da patla. :p

Mathilde Tahon dedi ki...

yalnız biz 6. katta oturuyoruz ve apartmanda hiç hayvanı olan yok :D yetmezmiş gibi o dolap kapanığı açmak baya bi güç kuvvet gerektiriyo. sokak kapısı açma hareketi yaşanmıyo zaten evde, bi kapıcı gelirse geliyo :D

senin bok olayı da süpermiş ya, kendi kendini temizleyen bok yapıyo demek ki midi :D ya da sizin ev de aynı şeyden muzdarip. cin dolu her yer

Mathilde Tahon dedi ki...

yalnız sizinkiler neden temizliyo da bizimkiler pisletiyo yaaa :D

Sweet Leaf dedi ki...

Mübarek insanlarız biz. :D

Radical Brain dedi ki...

bence o kedi cisi. ve kedi cisiyle matiz oluyorlar... :p