5 Ocak 2009 Pazartesi

2008

Ve 2008 yılı sonunda bitti. Çok ilginç bir yıl oldu benim için. Hatta yaşadığım en ilginç yıl olduğunu söyleyebilirim. Çok farklı tecrübeler edindim gerçekten. Fazlasıyla ilginç belki de... Başlangıcındayken sonunun bu kadar farklı olacağını söyleseler asla inanmazdım. Çok şey kazandım sanırım. Bir anda hız kazandı zaman. Ne olup bittiğini anlayamadım. Belki de hep özlem çektiğim ya da merak ettiğim hayatı yaşadım. Ne diyebilirim ki daha fazla.. Teşekkürler 2008 :) Bana bu kadar çok şey öğrettiğin için...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Geçen yılki korkunç yılbaşından sonra bu yıl eğlencenin dibine vurmaya karar verdik ve bunu yaptık da. Kalabalık bir grup olarak eğlenmeye gittik. Şarkılar, dans, içki derken müthiş zaman geçirdik. 7 saat boyunca dans ettik, kendimizi kaybettik. Geçen yılın acısı bayağı bir çıkardık. Yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder derler ya, bakalım doğru mu. Bu teoriye göre bizim 2009 yılının her dakikasında harika zaman geçirmemiz lazım hehehe :) Fazla neşeli, eğlenceli girdik; umarım da öyle devam eder. Hadi bakalım gazamız mubarek olsun. Beklentilerim büyük senden 2009 :)

Hiç yorum yok: