2 Aralık 2008 Salı

Film Şöleni

Cumartesi günü Gamzemler'e gittim. Yavrum hastaymış, bakacak da kimse yokmuş ona. "Aybüm gel çok hastayım" dedi, ben de kıramadım haliyle. 2 tane film aldık eve gitmeden. O filmleri ayarlarken ben de değişik işkence yöntemleri hazırladım. Ballı ıhlamurdan, sıcak havluya kadar.. Neyse..

İşkenceleri hazırlayıp oturdum gamzemin yanına. Önce PS: I Love You filmini izledik. Ağladık kötü olduk, kendi eşimiz ölmüş kadar olduk. Bayağı etkiledi bizi. Daha sonra 120'yi izledik. Gene ağlamaktan helak olduk. Bu combo'nun ardından, moralman yıkıldık. Depresyona girdik. Bunun üzerine neşemizi bulmak üzere Notting Hill'ı izledik. En sevdiğim filmlerden biridir. Gamzem izlememiş daha önceden. O da pek beğendi. E artık gözlerimiz bozuldu yeter diyeceğimize bir film daha koyduk. Bu defa Eternal Sunshine of the Spotless Mind'ı izledik.

Yaklaşık 10 saatlik film şöleninin ardından kör olduğumuzu fark ettik ve sürüne sürüne yatağa gittik...

4 yorum:

Pervaneli Şapka dedi ki...

Heyt be! Bi' şöööle arkadaşım olmadı gitti :L

Ama abartmışsınız siz de yahu, o kadar film izlenir mi? Gözlerinize yazık :P Ya da "amaaan, iyi yapmışsınız" demek daha doğrusu ve olması gerekeni sanırım. :))

The Fog dedi ki...

sana da yapayım ballı ıhlamur istersen :D ama sonra "içmeyeyim nooooluuurrr" diye yalvarıyo insanlar :D işte düşün ne kadar süpersonik, mükemmel ve kusursuz bi arkadaşım ki sırf yavrum sıkılmasın die 4 tane film izleyerek gözlerimden vazgeçtim. sabah gamzeyi erkek olarak görebiliyodu zavallı gözlerim. düşün yani körlük derecesini.. gerçi benziyo erkeğe, ama şimdi konumuz bu değil. konumuz benim kusursuzluğum :D :p

Pervaneli Şapka dedi ki...

Bu kış döneminin gribini geçirdiğimi düşünüyorum, umarım. :D

Ama hasta olursam çığıriyim seni :D

O zaman senin gözlerin baya bi uçmuş :| ya da nasıl erkeğe benziyo o.O hiyy gamze ye söz hakkı düşüyor bu durumda. Bence kendini savunmalı :D

The Fog dedi ki...

gamzeye laf düşmez. sussun o erkek kılıklı :D

yaa fe ne kadar fedakar bi insanım gör.. sen de hastalan da sana da yapem ballı ıhlamur. cidden iğrenç ama ya :D çok zevk alıyorum bunu içirmekten. insanın gözlerindeki ışık gidio :D