15 Şubat 2014 Cumartesi

Last Valtz

Dün gece geç saatlerde arkadaşlarla bir barda içerken, hava almak için dışarı çıkmak istedim. Sap gibi amaçsızca dışarıda durmayayım diyerek kullanmamama rağmen bir adet sigara aldım yanıma. Dışarıda sigaramı içerken yanıma yabancı bir adam geldi ve merhaba dedi. Gezmek için birkaç günlüğüne İngiltere'den geldiğini söyledi ve sigara bitene kadar sohbet ettik.

Ben tam içeri girmek için hazırlanırken "ne yapmalıyız biliyor musun?" dedi. "Ne yapmalıyız?" diye cevap verdim ben de. "Dans etmeliyiz!" demesiyle beni çekip dansa başlaması bir oldu. Asmalı'nın ortasında kalabalıkta dans etmeye başladık. Ben bir taraftan gülüyorum ve ona ayak uydurmaya çalışıyorum, o bir taraftan "arabaların önünde de dans etmeliyiz!" diyor ve beni yola doğru çekiyor. Arabaların önünde, çiftlerin arasında, kalabalığın ortasında da dans ettikten sonra durduk. Bir kısım insan alkışladı, güldü. Ben de geceyi yüzümde saçma bir gülümsemeyle kapattım.

Bence biz dans ederken arkadan bu şarkı çalıyordu.



Hiç yorum yok: