29 Kasım 2011 Salı

Son derece ciddi liste

2012'ye girmemize az kalmışken yeni yılda yapmayı düşündüklerimin bir listesini oluşturdum. Ne de olsa 2012'nin sonunda topluca ölme gibi bir olasılığımız var, malum durum böyleyken yapmak istediklerimin bir kısmını aradan çıkartayım da gözüm arkada kalmasın. Listemdekileri yapabilmem için para da lazım tabi bol miktarda, banka soyma olasılığım da var. Eğer ki Mayalar götünden uydurmuşsa 2012'yi, bu listeyi ertesi yıla da sarkıtabilirim, banka soymadan falan.

1-)Bir haftasonunda Hollanda'ya gidip delicesine ot çekmek, mantar yemek, halüsinasyon görmek, space kekleri boğazımdan aşağı topluca tıkmak, sokakta o halde takılmak, onu bunu rahatsız etmek, gerekirse sokakta bayılıp kalmak. Onca ülkeye gittim, hunharca uyuşturucu madde alabilmenin yasal olduğu yere gitmedim. Şimdiki hedefim bu. Bahar aylarında bir miktar para denkleştirirsem yapacağım.

2-)Las Vegas'a gidip evlenmek. Bunu dün arkadaşıma teklif ettim ve kabul etti. Oradan bulduğumuz ilk kişiyle gidip evleneceğiz, rahip eşliğinde ya da bildiğin kağıt doldurup. Evlenmek için henüz çok gencim, zaten ilerde evlenip evlenmeme konusunda da kararsızım, gerek yok yani şu anda gerçek manada bir evliliğe. Orada gidip barlarda çılgınca eğlenirken birine rastlarım sarhoş ederim ve evleniriz. Ne de olsa "What happens in Vegas, stays in Vegas." Bildiğim kadarıyla orada yapılan evlilik sadece Vegas'ta geçerli oluyormuş zaten. Süper işte hehe :) 2012'de ölmezsek, para kısıtından dolayı bunu 2013'e kaydırabilirim. Ya da banka soyarım, bilemedim şimdi.

3-)Artık şu malum dövmeyi yaptırmak. O kadar çok konuştum, düşündüm, araştırdım ve hepsinin sonunda eli boş döndüm ki yaptırmadan ölürsem gözlerim faltaşı gibi açık kalacak, siz kapatmaya çalışsanız da kapanmayacak, o derece. Çok iyi bir portre dövmecisi bulup anlaşmalıyım. "Ya güzel olmazsa" korkusunu yaşatmayacak biriyle anlaşmalıyım hem de.

4-)Patronun Ewan Mcgregor'a benzediği bir iş bulmak. Bakın iş bulmak değil, Ewan kısmı çok önemli. Bu madde tam bir hedef sayılmaz tabii, şans ve evrene bol bol dua şart. Ewan'a benzemiyorsa ennn kötü ihtimalle Jason Dohring'in tıpa tıp aynısı olsun.

Normalde 5 maddeli oluyor listeler, ama benim sonuncuyu saymazsak 3 hedefim olduğundan daha fazla uzatamayacağım listeyi. 2012 aralıktan önce hangilerini yapabildim, hangilerini yapamadım yazarım buraya.

2 yorum:

Sycorox dedi ki...

bloğumda ödülün var ^.^

Mathilde dedi ki...

Aaaaaaaaa... AAAAA :))) Ay çok şaşırdııım ^_^