14 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgililer gününü sevmeyen kahramanlar

Gene bir 14 Şubat geldi, herkes facebook'ta orada burada şahlanmaya başladı. İletilerini hali hazırda bekletiyormuş herhalde herkes. "Amaaan 14 şubat da neymiş, sevgilimle bana her gün 14 şubat." "14 şubatı kutlamıyoruz biz sevgilimle. Kutlayan zavallılardan değiliz." "Milletin sevgilisi öküz tabi, anca 14 şubatta hatırlıyor sevgilisini. Benimki öyle mi.. Biz her gün sevişiyoruz." "Ne gereksiz bir gün. Bir de böyle birbirlerine hediye falan alıyorlar ya ıyyy!"

14 şubatın ne kadar iğrenç, fuzuli, saçma bir gün olduğundan dem vuranlar, nedense bu günü iletilerinden ayırmayan insanlarla aynı. Sana göre bu "gereksiz" günü laflarınla itin götüne sokacağına, gerçekten önemsiz gibi davran. Es geç. Ama nedense herkes kendi büyük, kusursuz aşkının sadece bir günle sınırlı olmadığını gösterme çabasında. Sevgilinle aran çok iyi olabilir, tamam. Ama bunu bize kanıtlama çabası neden? Bu gösteriş yapma çabası neden? Kutlayanların ne kadar lame olduğunu gösterme çabası neden?

2 yıldır sevgililer gününü bir kız arkadaşımla geçiriyorum. Sevgilim olsun ya da olmasın onunlayım. Bu benim hoşuma gidiyor. Ama siz kahramanlar gibi bunu facebook iletimlerimde böbürlenerek göstermiyorum (evet çok mübarek insanım ben.) Sevgililer gününü sevgilimle kutlayan biri de olabilirdim ve bu sizi o kadar ilgilendirmezdi ki.. Ve inanın siz kahramanlardan daha insan olurdum.

Hiç yorum yok: