23 Mart 2010 Salı

Paranoyaklık sınırı

Bazen fazlasıyla mistik bir insan oluyorum. Baktığım fallar kelimesi kelimesine çıkıyor, içime doğan saçma salak şeyler aniden oluyor falan. Artık öyle ürpertici bir noktaya ulaştı ki yaptığım gerzek bir paranoyaklık mı, ciddiye almam gereken bir şey mi bilemiyorum.

22 Temmuz 2009 akşamı ciddi bir iç kanama geçirdim, ölümden döndüm. Bu olaydan çok değil, birkaç hafta önce böyle bir şeyi sezmiştim. Birden bir hissiyat, gözüme gelen bir görüntü ya da kendim kurduğum bir hayal.. Tam olarak emin değilim. Ama şunu açık bir şekilde hatırlıyorum: Bir yaz akşamı sıcağında fazla tanımadığım bir erkeğin yanındayken aniden karnıma müthiş bir ağrı giriyor ve kan kusarak yere yığılıyorum. Acilen hastaneye kaldırılıyorum, durumum ciddi. Kurtaramayabiliriz diyorlar. Alelacele girdiğim ameliyat iyi geçiyor ve kurtuluyorum. O gün yanımda bulunan erkekle yakınlaşıyoruz ve sevgili oluyoruz.

Bunun aynısı başıma geldi. Sadece kustuğum şey kan değildi. Onun haricinde kelimesi kelimesine böyle oldu. Bu kadarına da yuh ama ya. Nereden biliyon, nereden içine doğdu yahu? Manyak mısın sen, böyle şey bilinir mi hiç. Bu kadarına da pes doğrusu ama değil mi.

Tırsmadım; aksine eğlenceli olduğunu düşündüm aynısının başıma gelmesinin. Lakin şu anda o kadar da eğlenceli gelmiyor bana, çünkü bu defa da öğlen vakti evde yalnızken kapıyı kilitlemediğim için eve birinin girdiğini ve beni odamdaki duvara yaslayıp bıçakladığını düşünüyorum. Tamamen saçmalığımın farkındayım ama hassiktir ya olursa diye de düşünmüyor değilim. Mistiklik değil ama bu yahu. İyice salak psikopat paranoyak bir şey oldum ben.

Eğer bir yakınınız bir deli arıyoruz Manisa'ya kapatmak için var mı bildiğin biri falan derse hiç çekinmeden beni gösterebilirsiniz. Seve seve gelirim.

2 yorum:

cinnamoncherry dedi ki...

temiz kalpli olduğun içindir o durum =) ama bıçaklama kısmının çıkmamasını temenni ediyoruz:D

o tanışma hikayesi süper olmuş tam filmlik.

17 nisanda izmirdeyim kesinlikle fal istiyorummmmmmm! =))))

Mathilde Tahon dedi ki...

ehehe çıkarsa zaten yumurtalıklarımı bağışlayım ki gelecek nesillere geçsin bu yetenek :D falı da yeter ki sen iste ;)